torsdag 19 januari 2017

SVT är inte för det svenska folket

Till SVT och Radio
Från de flest gamla i Sverige kanske över en miljon människor.

I nästa alla program så lägger ni in musik, för att vi som är äldre inte skall höra vad som sägs.
Ikväll var det i Kulturprogrammet

När vi såg på Veckans brott, la ni in musik, så många med mig kunde inte höra vad som sades.

Är det meningen att diskriminera oss?
Är det meningen att ni skiter fullständigt i detta?
Är det meningen att provocera alla de gamla människor i Sverige?

Ibland så far ni omkring med videokameran så många med mig måste gå ifrån TV-tittandet, för annars blir man snurrig.
Vi förstår att ni har tagit in en massa okunniga människor från gatan.

Jag kan tala om att många ungdomar ser inte mera på TV, i alla fall dem vi känner, har sålt eller kastat TV för de ser mera på Internet.
Jag är gammal och jag orkar inte eller klarar inte av att höra musik samtidigt som någon pratar.

Och jag gissar till 100% att det är så för kanske en miljon svenskar.

Vi har ingen aning om vad ni har för motiv till detta "jäkelskap" över en stor del av den svenska befolkningen.

Makten hos SVT är stor, och så stor att man börjar likna det vid någon typ av Nasse-Tyskland snart.

Eller är det meningen att vi som är gamla inte skall förstå vad som sägs?

Många är jätteförbannade.

Att man sedan skall betala för sådant skit, det är ofattbart.
Vi har också i tankarna att sluta med TV,

Till och med naturfilmer har man stark musik i, för filmerna är inspelade i Naturen utan ljud, och så lägger man på förstärkt musik-ljud till filmerna.
Det är som det var i början på 1900 talet, då det satt en pianospelare framme vid duken och spelade till stumfilmerna.
Antagligen har man så enormt dåliga videokameror som inte kan spela in Naturljudet.

Jag gör själv Naturfilmer, men jag lägger inte in musik utan det är det riktiga Naturljudet.

Antagligen skiter ni fullständigt i vad det svenska folket tycker, och det är jag nästan helt säker på.
Och då får ni ännu fler som inte vill se eller höra, den blandade surgröten.

Hälsningar från mig och stora delar av det svenska folket
Thore Hult  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar